BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 12, 2012

KINI KU KEMBALI DENGAN SENYUMAN ;)

Kini ku kembali selepas lama pergi. Pergi meninggalkan kamu sendiri. HAHA. Senyuman mengiringiku kembali. Indah bukan sesuatu senyuman itu. Jika senyuman ini dibalas dengan senyumannya keindahan terukir. Itu yang pasti.
Masa berlalu dengan pantasnya. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan sempurna. Apa yang dirancang telah dilaksanakan. Mungkin tidak sempurna namun berasa atas titian yang nyata. Graduasiku selesai sudah! Syukur ke hadrat ilahi. Kini dalam mode standby. Menunggu waktu untuk berangkat. Beredar dari darat yang dipijak dan menuju ke lautan cinta.


GIGI!HAHA
Jalanku belum berakhir lagi. Kelak banyak lagi duri yang menunggu. Ku berdoa padaNYA agar permudahkan urusanku di dunia mahupun akhirat insyAllah. Thanks to my parents for supporting me all these years! Love AYAH N IBU :) Tidak dilupakan jua kakakku n adikku. Kawan-kawan! Love u all! Naik n turun kita bersama. Tak jemu jemu support backbone ku. HAHA!
Beloved Ibunda
*Anyway post lepas ni nak cerita perjalanan rayau rayauku di Penang! Yeah! HAHA. Salam semua! :) pssssttt to her!teman baikku di sana.jauh di mata dekat di hati iyak!

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wahh..tahniah..moga kamu dapat bekerja dgn cemerlang,gemilang n terbilang..(^_^)

    ReplyDelete