BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 1, 2011

JANGANLAH AKU DIMADUKAN

madu di tangan kananmu.racun di tangan kirimu.Dia rela mengambil racun darimu.kerna apa?kerna rasa sayang pada perempuan itu.ingin menjauhi novel cintamu itu sememangnya.biarlah satu jambatan dibina antara dua cinta.jika tiga,keruan rasanya.rindu padamu menjadi kenangan.cinta padamu menjadi sebutan.ayat-ayat manismu menjadikan Dia alpa.sejujurnya kau mengaku kau mempunyai pilihan hati.tapi kenapa harus Dia kau menduakan cintamu.aku blurrr~~ sebentar.siapa Dia?Dia teman baikku.teman yang sentiasa menemaniku.walaupun baru ku kenali,tetepi teman tetap teman.wajah manis,senyuman mengharukan,ketawe mengasyikkan,kata-kata menjadi jagaan dan comel keterlaluan membuatkan aku senang dengannya.apa benar kamu boleh membahagikan cintamu setulus hati?dua perempuan,dua cinta berbeza.lupakan saja niatmu.jika bumi berputar,kau juga berputar maka terumbang ambing lah kasihmu.jawabnya tiada erti kasih ditabur sedangkan kamu mengikuti rentak hatimu.kamu sayang,kamu cinta.kamu benci,kamu dusta.aku teringat kata cinta Dia 'dari mata,jatuh ke hati'.aku pula menyerpa 'dari hati,ia mati'.mengapa mati?kerna cinta yang tidak hakiki dan seolah-olah tidak kekal abadi.aku percaya cintanya kini bercampur baur..Dia mempunyai arah tujunya namun kesungguhan hati menentukan segalanya..ingatlah..cinta bukan satu permainan,cinta satu pertuturan.pertuturan yang kadang kala menghidupkan jiwa.atau mungkin mematikan jiwa.jika hidup bergembiralah..jika mati meranalah..life is so simple!why should we make it so complicated?hmmm..mungkin aku tidak pernah bercinta dengan makhlukNYA.aku bercinta PADANYA.wahai Dia!!lidah bisa membohong tapi mata menceritakan segalanya..i'm happy if you are happy!! heeeeeee~~~

A single rose can be my garden...a single friend, my world!!
aku.Dia.kamu.perempuan.

No comments:

Post a Comment