BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 1, 2011

KAU HANCURKAN HATIKU

kau hancurkan hatiku.kau hancurkan lagi.kau hancurkan hatiku.tuk memilikinya.
kau biarkan aku kegelapan sesudah kau menerangi sudut gelapku.kau biarkan aku.sendiri.keseorangan.menjalani kehidupan.
anasir-anasir buruk menyerang diriku.bertalu-talu.tanpa dijemput.aku redha.hanya bertemankanNya.
kadang-kala aku terfikir.mengapa aku mencintaimu mu sedangkan kau hanya berpura.pandai bermain kata.
aku merinduimu,kau juga merinduiku.aku mencintaimu,kau juga mencintaiku.mengapa kau mengiyakan kata-kataku?????
dasar penyenang hati.ku sangkakan wajahmu sahaja di sebalik topeng boneka.tidak kusangka hatimu juga begitu.
saatmu senyum,ku gembira.saatmu sedih ku menangis.aku kesal dengan perbuatanku.sia-sia.
kerna apa??kerna ternyata dalam diam aku ditakdirkan kembar.yang turut sama mencintaimu.
tergelak aku sendirian.tidak.hanya senyuman di wajahku.ku teruskan senyuman di hadapanmu sedangkan ku tahu.
kau menceritakan kisah hidupmu.ku asyik mendengarnya.kau tahu aku pendengar setia.walaupun mataku disana hatiku disisimu.
ingin ku ceritakan segalanya.dari hati ke hati.namun akhir cerita tetap sama.kau akan memutarkan kata-kata.
oleh itu aku diam.diam.dan diam.biarkan waktu berlalu.bila sampai waktunya kita bersemuka untuk kali terakhirnya.
satu pintaku.kejujuranmu.

~cintaku bukanlah cintamu.kerna lagu cintaku bisa membuatkan kau meninggalkanku.

No comments:

Post a Comment